1 dygn kvar..

Som sagt nu är det neräkning och nu är det bara 1 dyn kvar tills bussen går hemmåt..
Just nu är jag ledig fram till 18.00 sen börjar jag jobba igen..!
Då serveras middagen i cafeterian ! SÅ då måste Sandra infinna sig i disken..!
men jobbar bara fram tills 21.00 ikväll så det är inte så farligt. Sen ska jag gå och sola en stund.. Har solat en hel del denna veckan.. ! Pressar nu så jag är brun och fin när man kommer hem =)

Sen har jag bara morgonpasset imorgon.. sen så bär de hemmåt. !!
Drygt bara och sitta på en buss i fem timmar men men.. när man väl sitter på bussen så är man i alla fall på väg hem..

Ska vila nu !
Ses när jag kommer hem !


PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0