Vill bara försvinna !

Så less jag är på allt nu... När ska de komma något positivt i ens liv... Så mkt negativitet nu!
Inget är bra nock !
Var på Student igår... hände ngt som jag inte vill gå in på i detalj här..!
Men vad man än gör så blir det fel.. Gjorde jag fel val?
Sliter som ett djur för min familj.. Ont i rygg, nacke.. och hjälper till med allt jag bara kan... ibland undrar jag vad jag får för det?? Har egentligen ledigt nu men inte.. ! Jobbar som fan här hemma med... pallar inte mer egentligen, helt slutkörd men ändå jobbar man på för deras skull...!!
Just nu är allt skit... så fruktansvärt trött på allt... vill bara åka iväg och komma ifrån allt..!

Var finns min räddare i nöden? Ta mig härifrån ! Låt mig få komma bort...
Just nu önskar jag att jag var iväg och jobba istället så man fick annat att tänka på... Umgås med folket ombord !
Alltid lika trevligt !! Saknar er nu ! <3



ta mig någonstans lååååångt härifrån !
Så sugen på att ta en sista minuten resa i sommar och som de är nu så ska jag göra de !!
Någon som vill följa med??




SAKNAR DIG "L" önskar du fanns hos mig nu eller jag hos dig !
Men tyvärr finns du inte hos mig.. ! Önskar jag kunde göra vissa val ogjort..!
Går inte en dag eller natt utan att jag tänker på dig... du finns alltid med mig !
Vill ha min L nu !

Kommentarer
Postat av: Tessi

Älskar dig och du vet att jag finns här i vått och torrt för dig! Pussar DIN själsfrände <3

2009-06-09 @ 15:35:55
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0