STUDENT & FEST!!

Stress, stress, stress !!!

Såååå mycket att göra!
Igår var det full rulle, var i stan o shoppade hela dagen.. sen hem direkt och fixa de sista typ !
Sen på kvällen kom Pierre ! Var riktigt mysigt ! <3

Idag fick man gå upp tidigt... skulle åka till Marie och göra vid naglarna.. så nu är man fin om tassarna !
Sen bar de hem för att städa av lite och sen in och fota mig och mina syskon.. ! Efter det bar de av mot hjärup för att gå på min kusin Johans student ! Grattis JOHAN !!!  Lycka till i livet nu !


Kom hem för någon timme sen..! Nu blir det snart sängen sen upp tidigt imorgonnitti för att sätta upp bord, duka och massa annat.. och jag floristen får ju ta hand om bordsdekorationen :)

Imorgon är de min brors tur !
Lille Nicky ska ta studenten !
FY FAN VA DU ÄR BRA !!!!



Natti natti !!!

<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0