Snart..

Usch så dålig jag varit på att uppdatera här på bloggen..!
Men det har varit så mycket nu på sistonde.. Flera studenter och så..! Men nu är allt det över..!
Och snart denna ledigheten också tyvärr.. :(

Om ett dygn just nu sitter jag på båten ner til travemunde för att gå på båten och jobba !!
Skulle behöva vara ledig lite till tyvärr... känner att jag skulle behöva det. men de är bara att le och se glad ut.. det klirrar till fint i plånboken =)

Nu ska jag nanna kudden för att gå upp tidigt imorgonbitti för att åka och ta lite prover.. !

Puss och godnatt !

Kommentarer
Postat av: ebba andersson

hej sandra, kan du lära mig hur man gör så som du har gjort tex:



1. hur du skriver sandy efter varje mening ?

2. att du har den bilden på dig själv längst upp, där, där står sandra carlstedt + en bild på dig. - Hur gör man alllt dt ?

// puss & kram. Ebba

2009-06-25 @ 20:33:08
URL: http://eebbandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0