mår som man förtjänar !

Igår var de full rulle hela dagen! Vi skulle på 3 studenter..
Blev en massa käranden fram och tillbaka.. Först in till malmö Cybergymnasiet och se Theresia gå ut.. Sen bort om Mediegymnasiet för att se Fredrik och Sara gå ut.. Och de är fan inte kul och göra runt i malmö nu när de är alla studenter och så. folk överallt ! !!!
Sen hem till Svedala för att hämta Patrik sen vidare till Trelleborg och fira Sara.. Sen vidare till Vellinge till Theresia. Och då var klockan ca 01.00 när vi körde därifrån så vi fick aldrig kört in till Fredrik i malmö men vi fick lämnat present och blommorna till honom på skolan. Pappa den stackaren skulle ju upp klockan 5 imorse för att jobba.. !!

Men kul var det igår!! GRATTIS TILL ER ALLA TRE !!

Idag har de inte blivit så mycket gjort.. sov till ett idag... hur jag nu kunde göra de.. ! På tok för länge.. !
Men jag fick iaf planterat lite blommor o så till mamma sen så var de jag som fixade med middagen idag... Nu ligger både jag och morsan i varsin soffa och tittar på tv !!
Och de ska jag återgå till nu... ! hehe.. ha en bra lördagkväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0