Home sweet home!

Så då var man hemma igen ! Kom hem igår. Teddy Intendent hade fixat med bil till oss fem som skulle hem igår. Så det var skönt, var hemma fortare då. annars hade jag inte kommit hem förräns idag.
Igår när jag kom hem fick man packa upp och pratat mkt med mamma och pappa!
Kom i sängs vid halv två inatt.. var helt slut då..!!

Idag har jag bara försökt koppla av och legat och solat i trädgården vid poolen och druckit några kalla öl =) MUMS!!
Det är skönt..
Håller även på att tvätta lite och så nu när man kommit hem med en massa skittvätt. Sen kommer Syrran och Patrik ikväll för lite grillning !! Härligt !

Imorgon blir de att floristen får följa med morsan och Handla massa blommor och så .. sen blir det hem och plantera!!
Torsdag blir de stan för lite shopping !! Hoppas nu bara man hittar något =)

Fredag Blir det 3 studenter som vi ska gå på... Blir en tuff dag med massa farande fram och tillbaka !


Så ser mina närmaste dagar ut nu !!!

Nu ska jag fortsätta njuta av att vara hemma igen !!!! Nu ut i SOLEN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0