Tisdag !

Ja då var det tisdag... shit vad tiden springer iväg.. redan varit hemma en hel vecka ! Känns som jag kom hem igår..!
Men ändå har jag knappt varit hemma.. har varit allt utom hemma denna veckan känns det som..
Så nu när man väl är hemma så njuter man för fullt !!
Imorgon kommer min syster hem igen ! Hon har gått och skaffat pojkvän nu.. så himla glad för hennes skull!!! 
Och Patrik är verkligen gudasnäll.. tar verkligen hand om henne ! Precis vad hon behöver !
Så glad för din skull.. Tessan !!

Själv med kärleken går det väl inte så bra.. har sådan jäkla otur när det kommer till killar !! Men men..
Finns väl en mening med allt som händer ?! Min kille finns där ute någonstans !!!! 
 

Vem är du? och vart finns du? hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0