Städning och besiktning.

Så då har man flyttstädat av lägenheten.. och haft besiktning på lägenheten i trelleborg. SÅ nu är det klart!
Det ända vi har kvar nu är att överlämna nycklarna när vi fått våra pengar.
Men det är skönt att ha avklarat de värsta nu..
Snart kommer mamma hem från jobb och då så ska vi gå en runda med Thotte.. sen dricka lite kaffe..
sen blir det väl sängen för min del.  Ska försöka gå upp relativt tidigt imorgon.. ska ju packa mina saker och tessan ska klippa mig imorgon.. Sen på fredag bär de av till Göteborg med Tessi :) Ska bli så underbart att få komma iväg..
Få spendera en helg med dig gumman!! Längtar så !






Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att det finns fler med samma inställning :) haha ha så skoj i gbg :D

2009-01-28 @ 22:37:31
Postat av: Sabina

haha tur att de finns fler som mig :) haha ha så skoj i gbg

2009-01-28 @ 22:38:22
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0