Snart helg

Min brors kompis Björn skulle komma och kolla på våran lägenhet idag.. men det blev inte riktigt som de var planerat..
Nu i efterhand är det rätt komiskt haha :)
Men men... det positiva var att man slapp äta middag själv.. ! fick äta middag med min bror som satt här o vänta på Björn!
Det sluta iaf med att syrran och "paddan" fick komma och hämta honom så han kom iväg till sin träning !

En annan kul sak är att jag ska få se Pelle spela match den 18:e januari..!
Ska bli kul och se dig springa där o svettas som en gris =)  Miss you !

Sandra längtar tills imorgon... sandra längtar efter sin Tessi !!  Tessi och jag riktigt festprissar !! så i helgen blir det partaj ! Wiiiiee! För helgen ska jag spendera hos mina Favvisar Tessi och Jon !!
Love you !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0