Sliten Sandra!

Har varit dålig på att skriva nu i helgen men har helt enkelt inte hunnit.. Men nu är jag nog tillbaka igen!
I fredags var jag ute med ett par vänner.. vi var först och åt på el patio sen bowlade vi.. och vi tjejer var gryma!!
killar känn er besegrade! Sen fortsatte vi in på nattklubben och dansa loss ordentligt !
Sen så hämtade pappa mig och vi åkte hem sen så upp tidigt på lördagen, bakis som  man var så så var det bara att stiga upp ur sängen och se glad ut.. För vi skulle ju flytta :) Så numera är Sandra svedalabo igen..

sen vid fyra tiden kom Jon och hämtade mig.. körde till staffanstorp, duscha, o göra sig iordning för kvällen som vi spenderade hos Jossan o Danne.. Partaja loss orrdentligt =) Tack för en kalaskul kväll =)
Idag var man inte mkt till människa när man vaknade.. sen nu ikväll så var vi och tittade på lillebror o patrik "paddan" när de spelade match.
så allt har gått i ett hela helgen... så idag är man riktigt sliten !! Men nu kallar kudden på mig... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0