Nytt år, nya möjligheter !

Ja.. nu har jag varit dålig på att uppdatera.. men jag har ju varit iväg och jobbat över julen.. Kom hem i Tisdag !!
Så skönt.. ! Men jag hann inte mer än hem en liten stund och slänga av packningen från jobb och sedan packa ner de jag skulle ha med till Tessi och Jon !

Tessan körde mig sen till Staffanstorp där jag spendera min nyår !!
Kom till staffanstorp och fick äntligen träffa tessi o jon igen... tiden springer ju väg fort.. !
Det var mycket som skulle fixas och donas med till middagen och hela kvällen så det var det ända vi gjorde fram till ca halv ett då vi gick och la oss!
Sedan upp igen tidigt för att vi skulle hinna med de sista som skulle fixas !!

Tessi och Lotta har verkligen lagt ner så mycket tid och energi på denna kvällen !! Och allt blev så bra !
PERFEKT ! detta gjorde ni bra flickor =) TACK för en lyckad kväll ! (med lite undantag)
När de sista gick var nog klockan kvart i fem imorse! Hehe.. dansa hela kvällen o hela natten =) kul kul !!
GOTT NYTT ÅR på er alla ! hoppas 2009 blir ett riktigt bra år =) Jag tror det blir det !


Imorse mådde man inte hallon.. allt snurrade och hade sådan bultande huvudvärk.. man mådde som man förtjänade hehe !! Vi har varit rätt så flitiga och fick städat undan det värsta efter gårdagen... men annars så spenderade vi hela dagen i soffan !!

NU ska jag snart gå o nanna kudden hade jag tänkt.. börjar bli rätt trött !
Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0