Mys med familjen..

Har varit väldigt dålig på att skriva i helgen.. Ska försöka ändra på det igen !  Skärpning nu !
Jag har varit i Svedala hela helgen.. det var inte planerat från början men men... mysigt har det varit !!
Känns som de var de som behövdes.. en lugn helg! 
I fredags fick jag och syrran fixat med lite till flytten.. sen så åt vi middag o tittade på Lets dance =)
Jag som är en dansfantast !! kan ju inte missa lets dance ! Dansat hela mitt liv.. o de är de bästa jag vet, DANSA wiie!
Så det var mys !

Idag så körde jag och mamma o pappa in o handla lite i stora stan :) Mamma skulle shoppa loss lite.. hon skulle ha nya gardiner, dukar, blommor o så... och jag som är Floristen i familjen fick ju hjälpa till !! Men jag tycker bara det är roligt eftersom jag inte jobbar som florist så !! det var skojsigt !! Och det blev fint när allt kopm på sin plats ! Mysfaktor över de !
Det gjorde vi bra mamma !

Ikväll har vi bara ätit gott.. pappa stod för maten så de gjorde du bra =)
Sen har vi tittat lite på Körslaget o haft myspys.. sen kom ju nicklas kompisar hit o så.. mycket trevligt !
Adam ska få ge mig massage imorgon har han lovat *tihi* Ringer dig imorgon, jag har inte glömt de !!!!!

Imorgon så ska jag och syrran till staffanstorp och titta på innebandy när en kompis från kristianstad ska komma ner o möta stanstad ! SÅ  de ska bli så kul o få träffa dig vännen ! Peeeeeellle!! snart !
Sen ska vi vidare till svedala och titta på nästa match... när hennes kille ska spela, min bror skulle egentligen också vara med men som de ser ut nu ska han bara värma bänken =) haha !

Skriver mer imorgon.. nu ska sandra krama kudden !! ZZZzzzz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0