min helg

I fredags så kom Jon och hämtade mig efter att han slutat jobba.. jag skulle spendera min helg i Staffanstorp hos Tessi och Jon! Jon var som vanligt på hugget... =) Det var ju lite paaartaj som gällde ! 
Vi var först inne och fikade och snackade lite med Lotta, alltid lika trevligt ! Sen var det dags att göra vid sig för att vi sedan skulle vidare till josse och Danne som också bor i staffanstorp ! Paaaartaj! Det var verkligen jättekul..
Fick spela lite guitar hero... men både gitarr o trummor =) det var riktigt kul !!
Mycket dans och sång blev det minsann också !! =)
Kom hem och fortsatte fredagsnatten inne hos Lotta där även Danne (den andra danne) kom upp och lagade nattamat till oss flickor som satt och pratade !!! det satt fint.. ! Gott gott i gott gott!

Sen lördagen..
Den spenderade vi hela dagen i soffan... först hso tessi o jon ! Sen åkte vi vidare till Josse och danne och hade myspys med film o snacks =) Mycket trevligt...

Söndagen..
Började med att vi åkte en sväng till Mobilia för att shoppa lite.. sen så åkte vi hem till Jossan o danne för ytterligare massa snack o film.. Har verkligen varit en trevlig helg i staffanstorp !!
Tack så mycket för allt !!
LOVE YOU ALL !!

Men tråkigt nog fick jag ta bussen in till malmö för att ta mig till Akuten där min syster låg.. hon fick åka in igår för hon hade ont o magen.. haft de ett tag.! var tydligen rätt illa.. men de hade skickat hem henne för att sedan komma tillbaka idag... vilket hon gjorde.. där låg hon i fem timmar.. efter att hon tagit några prover.. ! Var sådan dålig serice på den akuten ikväll så de är skamm !! så hem åkte vi...
Vi satte oss på bussen och åkte hem... Hon hade fan inte fått ett svar, ingen typ alvedon ens eller ngt på typ 5 timmar.. så jävla dåligt trots att hon ringt på klockan.. fy fan asså! Så hemma är hon nu.. och jag hoppas de är lite bättre nu.. och att de inte är så allvarligt ... hon ska väl ringa till vårdcentralen istället o se vad de säger om de...
Älskar dig gumman !!


Nu ska sandra gå och krama kudden !
GOD NATT !!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0