Knack knack på dörren !

Satt och drack kaffe och tittade lite på tv, helt plötsligt knackar det på dörren och där står mormor. =)
Blev väldigt chockad.. men de var och hälsade på min morbror som bor i samma hus... som oss. Där stod hon med min julklapp.. =) Hehe... jag var ju iväg och jobbade på julafton, därför jag fick den nu... för vi har glömt bort de varenda gång vi träffats sen dess. hehe !! Men hon hade inte glömt bort det idag !!

Tack mormor o morfar !!


Nu sitter jag och väntar på att min syster ska komma hem igen.. så tomt utan henne !!
Vi ska göra o handla lite mat... inte det roligaste men de måste ju göras.. så tomt i kylskåpet !
Skriver mer sen..
Nu ska jag fortsätta göra vid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0