Helgen är kommen!!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer? inga planer än så länge...
Men Jag och syrran ska fixa lite med packning och så inför flytten som bara nämar sig med stormsteg...
Blir ju att Flytta hem till Mor och Far i Svedala ett tag... tills man hittat en annan lägenhet och så..!!
Kommer bli riktigt jobbigt med tanke på att man bott hemmifrån nu i två år..! =( Men det ska väl gå de med...
Men det ska bli skönt ändå att komma ifrån Trelleborg.. !!

Det ska nog bli en relativt lugn helg... ingen fest som det ser ut nu! Har varit mycket fest och utgång den senaste tiden..
Så det ska bli skönt... Sen nästa helg så ska jag ju med Tessi, Jon, Lotta och Labbe Och äta och sen bowla... sen vet man aldrig vart man hamnar ?!!
Helgen efter.. bär det av till Göteborg med Tessi,... och där lär det också bli en massa festande =) Ska bli så kul gumman !!

DU & JAG ROCKAR !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0