Göteborg !!

Idag har jag packat inför morgondagen! Och Syster har klippt mig =) Tack sis! Det blev jättefint..

Imorgon ska jag och mamma in till stan, mamma ska fixa lite ärenden och hon behövde min hjälp..
Sen kör hon mig till Svävarterminalen där bussen går som ska ta mig och Tessi till Göteborg ! Hehe drygt och sitta på buss i 3½ timme men tror vi kommer ha riktigt kul, du och jag gumman! 
Vår första Resa ihopa.. och förhoppningsvis inte våran sista.. !
Det kommer bli en minnesvärd helg.. och jag längtar såå tills imorgon då bussen går kl. 15.20 från malmö =)

Kommer hem på söndagkväll igen.. Kommer att läggas upp lite bilder från våran göteborgstripp !!
Ha det kalas! Ses när jag kommer hem..
Puss å Kram !!



DU & JAG !! SNART SNART SNART..

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0