En dag kvar!

Idag så har jag och tessan städat undan lite. packat ihop lite saker som ska hem till mor o far! snart dras det mot flytt så..
Mycket som ska göras..!
Sen kom mamma.. vi följde med henne på lite ärenden här i Trelleborg. Nu är jag hemma igen.. Min bror är här:)
Björn kommer snart och ska titta på lägenheten...!


EN dag kvar,.. imorgon så ska jag till Staffanstorp !! Träffa min tessi =) Jag saknar henne för varje minut utan henne..  Hon är en klippa för mig.. min själsfrände !! Hon vet precis vad hon ska göra för att få mig glad !
utan henne vore jag ingenting !! Älskar dig gumman !! Ses imorgon... LÄNGTAR !!!

Kommentarer
Postat av: Tessi

AAAAWWWWWW, känner desamma för dig min själsfrände !!! <3 Massa kärlek till dig <3

2009-01-08 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0