10 sanningar om mig själv?

Jag har blivit utmanad av Sara (sommarjasmin.blogg.se) att skriva 10 sanningar om mig själv.

10 Sanningar om mig.


1. Jag är ingen morgonmänniska.
2. Jag äter inte tomater.
3. Jag har spindelfobi
4. Måste ha mitt kaffe på morgonen.
5. Jag älskar att sjunga.
6. Jag har fyra tatueringar.
7. Oekonimisk som bara den.
8. Har svårt att säga nej.
9. Jag är ärlig, nästan för ärlig i vissa situationer.. säger allt som faller mig in.
10. Pratar i sömne!

Detta var inte det lättaste att komma på sådär på rak arm..
Men det var tio sanningar om mig själv.

Jag utmanar:

Adam- moscho.blogg.se

Michaela- micmoc.blogg.se

Lotta(svea)- lottapottarimmar.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0