lets do this..

Gårdagen bestod av en runda på stan god middag hos familj 2, VIN, Idol, Glädjeskrik och Singstar!!!!
Hade en riktigt mysig fredag med Sabina =) som alltid!


Upp tidigt idag för att plugga på drinkarna nu medans sabina och sara jobbar!
kl fyra ska jag möta upp sabina i stan när hon slutat jobba. för att köra lite ärenden!!!
Sen blir de hem och äta gott, Gör sig snygg (om de nu går) haha..!! inför kvällens bravader..
Ikväll blir de förfest sen utgång i kristianstad !! Sandra ska göra krstd osäkert :) Johan har redan beställt fyllecell 13 till mig =) haha... Rena lakan och en se & hör tidning väntar mig där :) Du är go du Johan ! Tack! hahaha :P

Nu slår vi våra klackar i takjet ikväll =)
Svänga på de lurviga !!

Det får bli allt för mig just nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0