lajky lajky !

Har varit lite dålig uppdatering sen i helgen..
Men för er som kanske undrar så slapp jag ligga i fyllecell 13 :) haha!
Men lördagen var sjukt kul =)
Lovar att jag slog inte bara mina klackar i taket,... tror jag slog allas klackar i taket !! =)
I söndags mådde man ju som man förtjänade ! haha..

Nog om de... början på veckan har bestått av Barskola, mys med sabina och sara ! Fika med Frida och Sabina,
Och massa pluggande !!!! Hur jäkla svårt ska de vara att lära sig alla drinkarna.. ?? Men men..
Kul som fan ändå.. För eller senare ska de ju gå !!!!


Jag och Sabina har lyckats vända dygnet litta...
kollade på film till tre inatt.. somnade kanske inte förrens vid halv fyra.. Men vi har de mys ändå :)


Ikväll blir de bartenderskolan sen återstår de ju och se vad som händer när man kommer hem.. ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0