Fredag i kristianstad !

Ja då var det fredag och jag har snart varit kristianstadbo i en vecka =)
Har alltid trivts bra här uppe i kristianstad.. känns som ett andra hem!!!

Pluggat lite på fler drinkar idag.. precis duschat och gjort vid mig inför kvällen, plugga vidare snart och sen slänga i sig något att äta innan jag ska bege mig upp i stan :)
Tänkte sticka in lite tidigare och gå in om Sara på Jasmin.. sen är de dags för Barskola ikväll :)

Sen bli der räser hem.. Snabbt som attiken ska jag hem iaf och Heja på Calle i IDOL =) hinner dock bara se slutet men jag ska nog hinna ringa o rösta på honom !!!

Måtte de bli Erik och Calle i finalen !!!!!!! Heja heja!


Nej åter till drinkarna...



bjuder på denna bilden endast för att de är Fredag and ME LIKE !!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0