Dålig uppdatering..

Jag har varit litta dålig på att uppdatera i bloggen den senaste veckan, men jag har haft dåligt med tid..
Mycket pluggande och så nu och allt med barskolan o allt annat vi gjort nu under tiden man varit i kristianstad !

Men nu drar de ihopa sig.. PÅ tisdag är de slutprov och på onsdag är de dags att bege sig ner mot malmö igen!!!
Ska bli skönt att komma hem lite.. sova i sin egen säng :) gott!

Vet inte vad ja ska skriva riktigt... hänt en del sen sist ju..
Men igår hade vi en mysig kväll först bara jag, Sara och Sabina men sen kom Pelle och gjorde oss sällskap vilket var riktigt mysigt :) Alltid lika kul o träffa Pelle plutt ju !!!! like alote!
Blev litta sent i säng för oss.. Tror jag sabina o pelle somnade nån gång mellan fem och halv sex imorse.. sov till kl 2. Ångest !!! Upp o plugga litte, sen bar de av mot Vä för att äta go middag och träffa Maja :) Tack för en go middag Maja !!!

Nu blir de ännu mer pluggande ikväll och litta mys i soffan =)


Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0