Love is in the air !

Det slår aldrig fel... skulle hoppat in och jobbat nu igår , idag och imorgon.. Men igår natt vakna jag och mådde skit.. Var uppe flera gånger och kräkte :( Hade sjukt ont i magen.. Kunde knappt sova den natten... de fortsatte sen igår och jag fick bli hemma :( Inget vidare! det slår aldrig fel så typiskt när man väl får lite jobb! Så irriterande..
Idag har jag haft ot i magen o mår inte riktigt hundra.. mellanåt är de riktigt dåligt så de lir nog inte att jag kan komma jobba imorgon heller tyärr ! Min syster har vatt snäll och fått hoppa in och tatt mitt.. trots att hon har sitt eget jobb! Evigt tacksam..! Hon är bäst :) Synd att det inte alltid är så bra mellan oss två systrar men jag älskar dig så min syster !!
Trots allt är du ändå den bästa systern man kan önska sig =) Saknar dig och min glada syster !!

Idag kom du in om och sa hej :) Bara genom att vara i din närhet får mig att få mycket bättre :)
Jag saknar dig !! Finns bara en som du ! Du får mig att le trots att allt är skit egentligen... !

Love is in the air !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0