Kristianstad!

I torsdags åkte jag ch min syster upp till Kristianstad för att träffa några vänner. Helt underbart när man väl kom fram och fick träffa Sabina ! Känns som en evighet när man är ifrån henne ! I fredags åkte sabina till jobbet men kom hem igen vid två tiden, kort dag!  Med sig hem hade hon Singstar.. o kvällen var räddad ! Direkt efter maten, fram med cider och vin... sen var det kört! Vi skrålade hela kvällen låååång.. Men fy fan vad kul vi hade! Senare på kvällen kom tessan och Sara dit och sjäng med oss. likaså gjorde Maja! :) Riktigt roligt. Sen på lördagen gav vi oss fan på att vi skulle sjunga lite till. Hehe men först var vi en runda på Kalas. Sen grabba vi tag i mickarna o skråla lite till... Men inga rekord satta :( Lite kortspel med micko blev det också.. Neger president det var konstaterat att de var Mickos kortspel.. Han vann för det mesta. Sen spelade vi skitgubbe och det var Sabina som vann där...Men när fick jag vinna lite? Jo när vi spelade finns i sjön?!! hehe... :D Fyy fan vilken helg! Riktigt skoj har jag haft... Men helgen var inte slut där.. På söndagen körde vi till Älmhults Ikea och gick där en sväng och åt de goa köttbullarna! Sen var det en bra stycke bilresa för oss att köra hem, specielt för tessan och mig som skulle köra ända ner till malmö.
Men det gick bra och hem kom vi.
Tack för en underbar´helg Sabina !!!


Kommentarer
Postat av: sabina

inte den bilden. jag har tjock arm där :P haha!! välkommen in i bloggvärlden LOVE YOU SIS!!!

2008-09-08 @ 17:45:07
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0