Helg.

Fredag igår och jag och tessan hade först en låååång dag med mamma o moster o stan. shoppa en jäkla massa.. och vi for fram och tillbaka. Och snacka om att bilen var fullastad på vägen hem.. det var nästan värre än när man är på väg från ullared. När vi kom hem åt vi tacos och hyrde film och hade en riktigt myskväll, syrran och jag =)

Idag så ska jag och tessan följa med Linn, vår kusin och kolla på när hon spelar fotbollsmatch, sen så ska vi köra och tvätta bilen till mor o far ! hehe :) sen så ska tessan klippa snygge malm..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer??!! får se.. Nu ska jag duka fram frukost. och sen göra mig klar om vi ska till svedala sen och hömta upp linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0