vänskap!

Det är så tråkigt när ens vänner, eller som man tror är bra vänner till en sviker en på detta viset..
Man tror man känner varandra så pass väl att man gör allt för varndra och ställer upp till vilket pris.. men så är det inte för alla tydligen. Själv skulle jag kunna dö för mina vänner och min familj..!!
Jag blir så ledsen och besviken varje gång man blir sviken på något vis av en vän.. som man trodde var ens närmaste vänner! Men tydligen så känner inte de likadant. Tråkigt!

Som sagt man märker fort vem som är ens närmaste och bästa vänner =) Tur där finns några som är guld värda !!
Är tvungen att nämna två stycken av dem här och det är Min älskade syster som jag inte hade klarat mig utan och sen så är det Tessi en bästa vän, en själsfrände som gör livet värt att leva!

Syrran och Tessi ni är mina änglar ! och jag älskar er med hela mitt hjärta och lite till.. (round the world... and back again)
Ni gör livet värt att leva.. I Love You girls!



 



Mina Känslor För er Kan Beskrivas Som En Eld.
Lågan Som Brinner För er I Mitt Hjärta,
Kommer att Slocknas, Men Den Dag Den Slocknar,
Är Den Dag Jag Dör!!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0