torsdag kväll.

Ja då är snart denna dagen också över.. dagarna bara springer iväg. Idag har jag inte fått mycket gjort.. mest suttit och väntat på en vän skulle komma men han dök inte upp så nu tar jag bara det lugnt.. precis som jag gjort hela dagen !!

Men imorgon så kommer morsan vid halv nio tiden så ska jag och syrran följa med henne och handla, måste handla hem lite själv med. Sen ska vi med henne till Christel när hon ska göra vid fötterna sen så ville mamma ha min hjälp när de kommer till blommorna hos skulle åka och handla sen där efter. Så då får man ju ställa upp =) Gör det så gärna.. inte så mycket man håller på med blommor nu länge.. så det är bara kul när man väl kan göra det !!

Sen bär de av till svedala där jag och syrran ska sitt barnvakt till våra kusiner =)
Sen på kvällen blir det väl att åka hem igen till trelleborg. har inga andra planer så för fredagen !! 

Ha en bra kväll allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0