svedala!

Ja då var man nu i svedala hos mor och far och ska fixa lite saker sen så passar man på att tvätta lite när man ändå är här, (vår tvättstuga är så äcklig, hyresvärden har inte gjort vid den än) Så då gör man de hellre hos mor och far!

Annars idag inga speciella planer.. men det blir en liten fixar dag hehe =)



Varför ska det vara så lätt för att be om ursäkt.. har man vatt kompisar såå länge så vill man förlåta... jag älskar ju trots allt henne mer än allt annat men jag tycker ändå det känns superdåligt när man vet om hur gärna man vill och att jag ville..
Vad ska jag göra???

Hur som helst så ringde ju Tessi igår och gjorde mig superglad.. =) Hon och Jon tänkte gå på Melodifestivalen om de hittade biljetter. Och frågade då så klart om jag ville följa med dem... Riktiga vänner =) Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0