Min själsfrände!

Therese Andersson min själsfrände! Som Tessi hade sagt.. Vi= ett team= själsfränder!
Utan denna tösabit vet jag inte vart jag hade vatt i världen nu... Hon lyckas alltid få mig på fötter och hon säger så kloka ord ! Hon är precis den vän som alla önskar sig ! 
Med Tessi vid min sida så tar jag mig över alla hinder som livet har för mig =) Jag Är inget utan min tessi !
Och jon, hennes lilla guldklimp. Utan hans goa leende och hans sätt att alltid få en till ett skratt.. !!
Ni är underbara ! Mina älskade  Bästa vänner =)
Jag älskar dig gumman !! 
VI två FÖRALLTID! FÖRALLTID SJÄLSFRÄNDER=)



Kommentarer
Postat av: Tessi

VI = Ett Team = Själsfränder !!! <3

2008-10-31 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0