love

Det är trots allt inte såå längesen sen jag och martin gjorde slut.. men om man ska vara så, så kan man säga att de varit slut länge.. vi var ju typ bara vänner i slutet.. ! Men nu när man är singel så längtar man ju efter kärleken extra mycket. Närhet och passionen och den pirrande känslan i magen.. den saknar jag !! Saknar att ha någon att krypa tätt intill och känna närheten och hur känslorna flödar! Hoppas bara man hittar Kärleken igen... Jag är ingen människa som direkt trivs som singel. Så jag hoppas där dyker upp någon som kan älska mig för den jag är.. !

Men jag stressar inte.. kärleken kommer när den kommer.. !
Men vart är du? och när dyker du upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0