Lördag!

Jag sov över i Staffanstorp inatt.. Man sov cirka 3 timmar inatt.. allting snurrade haha !! fulla som svin var vi allihopa igår.
Sen körde Uffe hem mig... snällt av han ! Tack=)

Hem och duschade och ätit middag med syrran ! Och när jag kom hem stod där en present från mamma och pappa med tanke på att jag fyller år på måndag !! Det var en ny Tv!! Tack mamma och pappa... jag är supernöjd.. !

Sen vid åtta tiden kommer Jon och Tessi och hämtar mig igen haha ! Ikväll blir det underklädesparty och därefter blir det Fest !!! Härligt.!


Skriver mer imorgon... Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja gumman i morgon blir du ett år äldre. nu går det bara utför :P hehe. Låter som att du haft en bra helg! kanon att du fått en tv ju :) vill träffa dig snart. jag saknar dig!! PUSS

2008-10-19 @ 11:42:20
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0