Ledsen/besviken

Börja denna fredagen tidigt imorse då jag gick upp tidigt för att följa med Mamma på hennes ärenden. Så lite över åtta kom Mamma och moster till oss för att hämta mig.. därefter så åkte vi till Willys för att handla sen så bar det av till malmö för att hämta mammas glasögon sen så till blomsterlandet för att handla blommor där mamma ville ha min hjälp..!! (familjen florist) Sen så åkte vi och hälsa på Christel, mammas kusin där hon skulle göra vid fötterna!!
Så det blev en heldag med mamma !!
Därefter så bar de av till svedala och moster för att passa mina kusiner. ! Gick jättebra, Tim o jag låg och mös i soffan och hade de gott. !!!


Skulle egentligen följa med o se melodifestivalen nästa år,... biljetterna släpps ju idag!!  Så min vän från kristianstad skulle fixa biljetter till oss.. Men det visade sig att de inte hade beställt biljetter till mig nu trots att jag sagt att jag ville följa med.. ´Har velat följa med nu de senaste åren men inte blivit av för man har blivit "bortglömd" Nu sket de i mig för att jag inte hade hört av mig men de gjorde jag ju idag för att kolla hur de hade gått.... men då hade de redan beställt till sig själva!! Jag blir sååå besviken men mest ledsen för att man antingen blir bortglömd eller så skiter de i en trots att de vet hur gärna jag vill med på det !!
Just nu ärjag såå förvirrad och vet inte vad jag ska känna.. men just nu är jag mest ledsen..!


Som sagt... man märker fort vem som är ens närmaste och bästa vänner!!



Vilket fall som helst så har jag precis kommit hem efter en lååång dag och ska slänga mig på soffan o ta det lugnt!
Imorgon blir det fest och utgång !
SES I VIMMLET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0