Ingen prima ballerina!!

Igår var jag som sagt i Staffanstorp och festade.. det var riktigt segt i början innan man kom igång med tanke på att man var så bakis igår. Men det var som om spärren släppte sen mot kvällen.. Så man blev ju lite dragen igår med.. =))
Sov lite mer än tre timmar inatt så det var ju skönt.. Jag och Tessi vaknade vid halv elva tiden imorse. Man mådde inte prima ballerina!!! Så idag har vi inte gjort många knop. vi har endast legat på soffan och degat !! Tessan var snäll och kom o hämta mig i staffanstorp vid 18.00. Kom hem och lagade mat sen så slängde jag mig direkt på soffan !!

Och i soffan kommer jag spendera min söndagkväll=))

Tack för en underbart kul helg Tessi och Jon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0