Fredag !!

Börja dagen med att äta frukost och sen så göra mig redo för en kväll i staffanstorp hos mina underbara vänner.. Tessi och Jon!! Inte nog med de så kommer Pade också, inte träffat honom på evigheter! så det ska bli riktigt kul =)

det dyga är att jag måste sitta på två bussar för att komma till staffanstorp ! men men... det är det värt så länge jag får träffa dessa underbara personerna!

Häromdagen så klippte tessan av en bra bit av mitt hår.. Är inte så förtjust i när de är kortare.. enligt mig liknar jag en köttbulle !! haha. Men jag blev jättenöjd.. det blev jättefint!! Det blir det alltid när tessan klipper mig.
Hon är jätteduktig! Det är fint och ha en frisör i familjen =)

Tänkte jag skulle lägga in en bild på resultatet =)
Ha en bra fredag allihop!
Skriver mer imorgon.

Puss o kram på er.




Kommentarer
Postat av: Linn

det blev ju snyggt! kram Linn

2008-10-17 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0