Brr..

Vaknade lite över tio imorse och ville inte gå och upp ur sängen... så kallt som här är i lägenheten! BRRRRR..
Eftersom jag var själv här o inget bättre för mig just nu på morgonen så valde jag att stanna kvar i sängen lite...!
Låg kvar under täcket i över en timme..! Det var riktigt skönt=) Skulle kunna ligga kvar mycket längre.. men jag kunde ju inte ligga där hela dagen så jag bestämde mig för att gå upp till sist..! Satte på lite gott kaffe och satte mig här vid datan!
Tänkte jag skulle skriva lite grann...!

Idag skulle Pade, en killkompis komma och hälsa på men han var tvungen att hoppa in och jobba idag.. Tråkigt! Men de kommer ju fler gången..! "Tåget går mer än en gång. "

Inget rligt väder idag heller... så vad gör man av en dag som denna.! Man är ju inte sugen på att gå ut direkt.. Det var ju min tanke att jag iaf skulle gå en runda idag men de blir nog inte så..! Kanske om de slutar regna lite senare...!

Skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0