Såld

Klockan ringde 9.00 imorse och det bar av mot svedala för att vara hos mor och far vid tio när snubben kom som skulle köpa min liggfåtölj som jag sålde. Han var dock lite sen men jag fick den såld !!
Sen bar det hem igen till trelleborg och har städat undan och dammsugat över lägenheten. Så nu ser här fint ut igen =)

Senare ikväll kommer mor och far och hälsar på när mamma har slutat jobba. Pappa skulle göra en äpplekaka att ta med ! duktig pappa !
Mamma och pappa ska hjälpa mig med lite pappersarbete !
Annars blir det en lugn söndag i soffan =) Härligt!


Kommentarer
Postat av: sabina

Du har blivit utmanad, besök min blogg för att läsa mer :)

2008-11-02 @ 21:18:37
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0