Regn å regn å åter regn..

Sitter i Svedala hos mor och far nu och bara tar det lugnt.. som sagt känner mig lite hängig.!
Så tråkigt att de bara regnar ute...man blir ju knappst bättre av att det är så tåkigt väder..
Men det är perfekt väder för att bara ta det lugnt och mysa under en filt och en bra film  =) Så ser kvällen ut för mig..



Hoppas alla problem ska lösas snart... jag orkar inte ! det är bara en massa skit som händer.. så fort man ser en liten ljuspunkt i livet så tas det ifrån en lika fort... Varför kan inte något bra ske snart... just nu behöver jag får höra något positivt... Hoppas hoppas men känns som man hoppas i onödan ! :(

Saknar min själsfrände =) du vet vem du är !

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0