Redo

Nu har jag förberett alt inför morgondagen... tror inte att jag har glömt något.
Nu ska jag ta det lugnt och titta lite på tv. 

Ska även försöka lägga mig lite tidigare ikväll så att jag kommer upp imorgon när klockan ringer.. Har ju en buss att passa som går 05.45 från trelleborg,.. då bär det av till malmö först för att byta till tåg som går mot Helsingborg för att där byta buss till Brandoram i Helsingborg... dit jag ska gå på kurs..!
Sen blir det hemmfärd igen vid 18.00 tiden imorgon.. inte hemma förren vid 21.00 tiden imorgonkväll typ. Så det blir två låååånga dagar..!

Berättar mer hur det går på mina två utflyktsdagar sen...


Ha det bra !

Många kramar från lilla mig =)

                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0