omöjligt..

Sitter just nu och letar en massa jobb... Behöver något mer än bara det på båten..! Men det är fan inte lätt att hitta ett jobb idag... ! Jag som är utbildad florist och inte direkt har några fler utbildningar så är det inte lätt att hitta ett jobb..
För några floristjobb finns det inga ! Så vad ska man göra..

Men jag letar för fullt... !

Annars så ska jag förbereda allt inför morgondagen då det bär av till Helsingborg för att gå en kurs som varar i två dagar.
Det dryga är ju att jag måste pendla mellan trelleborg och helsingborg nu i två dagar... Måste åka hemmifrån 05.45 och är hemma vid 21 tiden ungefär på kvällen.. Så det blir två lååååånga dagar!

Skriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0