nanna kudden..

Ligger nu i soffan och tittar på Prison Break.. :) det är lika spännande i varje avsnitt. Ska väl gå å lägga mig efter de för imorgon så får man gå upp nått så när för ska fixa med en massa ärenden imorgon.. En del som ska göras så!

Jag kämpar på och försöker bita ihop men egentligen känner jag bara för att ge efter o släppa ut allt an bär inombords.. just nu börjar det bli väldigt mycket ! lite för mycket för att jag ska orka mer..Har någon en axel att gråta mot?
Varför går inget rätt i mitt liv?
Det ända positiva i ens liv nu är Familjen och vännerna !!
Måste nämna en... o det är mina bästa vän Tessi ! my sunshine ! love you <3



Sov gott på er alla o dröm sött =)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag finns ALLTID här för dig !!!! MIN själsfrände <3

2008-11-18 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0