lång dag..

Imorse väkte min syster mig för att vi skulle ringa något samtal sen så skulle hon med morsan till stan o jag kände för att följa med så jag hade typ en halvtimme på mig att göra mig klar tills de att vi skulle gå till bussen.
Jag kände inte för att ligga på soffan idag igen, blir så lätt rastlös då.. ! Så det blev några timmar på stan sen så åkte vi hem till mor o hjälpte henne med lite sen bar de hem till trelleborg igen..!!!

Och nu när vi kom hem så gjorde vi scones ! mkt gott =)
Sen så har vi fixat lite med julpynt o så inför första advent som är på söndag för nu det närmaste dagarna så är det en hel del andra saker som ska göra så då finns där dåligt med tid... så vi gjorde det idag !  Riktigt mysigt  är här nu !!

Snart läggdags för sen ska vi upp tidigt imorgon jag och tessan... SÅ sov gott allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0