kämpar på.

Just nu är det kämpigt.. man försöker ta en dag i taget och hoppas på att nästa dag ska bli bättre!
Inte lätt alltid men som sagt jag biter ihop och kämpar på ! Jag gör allt vad jag kan..

Om man bara hade funnit lite kärlek från någon som älskar en för den man verkligen är ! och ingen annan!
Varför hittar man alla de killar som sårar en i slutändan på ett eller annat vis. ?? Varför kan de inte bara ta en för den man är och älska varenda kroppsdel! Varför kan man inte finna någon vettig kille?!!

Var är mannen i mitt liv? Vart finns du?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mkt!

Allt är bra med familjen och med Stellan, han är ju som du sett gift nu, lite spännande för även oss som tog det som en chock, men visst är man glad för hans skull.. Hihi!



Ett jobb är alltid ett jobb, så man får allt ta att tänka positivt!



Kram..

2008-11-17 @ 17:21:11
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Okej skönt att höra! Ja det är kul för honom att han funnit någon i sitt liv =) Hoppas det går bra för dem. är verkligen glad för hans skull!

Ja precis man får tänka positivt.

Kram

2008-11-17 @ 18:17:44
URL: http://sandracarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0