Helg

Igår fredag så var jag först på arbetsförmedlingen o skulle prata med dem.. tog en jäkla tid bara ! sen skulle jag bort en vänd till Seb banken , sen bar de hemmåt. Och där satt en rastlös Tess! Hehe...
Så vi bestämde oss för att gå ner till Valen och ta en fika på Espresso House! Så jäkla kul och titta på människor !
Ibland undrar man hur folk ser ut, hur de klär sig o liknande... hehe !

Sen när vi kom hem igen bestämde vi oss för att köra till svedala och hälsa på våran mormor o morfar, inte var dag man gör det så! Det blev lite läsk, pepparkakor och en massa snack =) Mkt trevligt !
Sen körde vi vidare en sväng bort till mamma o sa hej ! Sen så när vi ändå var uppe i varv hehe så körde vi hem till farmor o farfar med och skulle säga hej, men där bjöds det på mat och dricka, vin, godis, kaffe och jag vet inte allt ! Hehe Där spenderade man 6 tim hos dem. Men som sagt det är ju inte så ofta som man åker och hälsar på dem =) De blir så glad när man väl kommer.

Sen var väl klockan ca elva när vi lämnade svedala och begav oss hem till Trelleborg... Kallt var det ute för vi fick skrapa fönsterna på bilen =? Hehe mindre kul!
Men vi körde bort till Göran där Christian med var .. å snackade lite skit o hade trevligt.

Så fredagen var en låång och händelserik dag =)
Idag lördag så vet jag inte riktigt vad som händer än.. men skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0