blandade känslor ett stort problem..

Just nu har jag så mycket blandade känslor inom mig.. jag är rätt förvirrad ! och vet inte riktigt vad jag känner eller vad jag vill låta mig känna..! När man tänker på massa minnen eller ser en massa minnen så låter man ju sig själv känna något som man kanske inte skulle låta sig känna annars...!
Jag vill bara ge efter och hoppa på tåget och ge det en chans... men rädd att stå där i slutändan sårad igen!
Men om man inte chansar så vinner man inget.. !


Saknar dig och det vi hade !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tåg?? vart då?? nu blir jag orolig!! :S

2008-11-12 @ 21:45:48
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Tessi

Finns här för dig !! <3

2008-11-14 @ 11:25:11
Postat av: Tessi

Finns här för dig !! <3

2008-11-14 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0