Årets första lussebulle!

Inatt hade jag stora problem att somna.. kunde verkligen inte hur mycket jag än försökte.. låg endast och funderade en massa men hur trött jag än var gick det inte. Men när klockan ringde vid 08.00 så hade jag väl fått slutit ögonen precis.. så var helt färdig när klockan ringde.. Men jag fick gå upp för jag hade ett samtal att ringa.. sen ner direkt i sängen igen!
Sova sova sova! Halv elva kom syrran min o väckte mig o sa att jag fick gå upp. :( rätt bra ändå för abbars hade jag sovit bort hela dagen!

Vi gjorde vi oss och for in till malmö för att gå lite på Ikea en runda och kolla ! Lika mycket folk att trängas med som vanligt. Å på iKEA blev det även en fika. Det blev årets första lussebulle som slank i min mage ! Gott gott=)


Nu är vi hemma igen och är lite frusna ! inget kul väder idirekt o våra jäkla element vill inte riktigt ge oss värme ! Så här är ganska så kallt i lägenheten just nu=(


Men men.. tur att det finns kläder !

 

                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0