packa väskan..

Ibland skulle jag vilja packa väskan och bara lämna denna skithålan här nere och alla idioter som här finns..
Var finns allt vettigt folk... ????
Jag blir inte klok med vad folk tänker med ibland asså.. om de tänker överhuvudtaget?
alla verkar vilja såra folk med vilje, det verkar fan inte bättre!! Men hur kan man vilja det?
Finns inget värre än att bli sårad.. !

Hur kan man säga en sak en och bara några timmar senare så är de inte alls sant... asså? hallå vad är problemet?
Kan inte förstå att jag lätt mig bli svag för dig..


Vissa förstår nu kanske inte vad jag pratar om men jag tror där finns dem som förstår precis !!!! Och du, känns dig träffad ! trodde du var bättre än så.. men tydligen kan man ha så jäkla fel om en person.. du är så jäkla falsk !
Lycka till i fortsättningen... för de du gör nu funkar inte på någon, tro mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0