Onsdag

Igår så började jag och min tessan att städa lägenheten... det behövdes ! Sen så gjorde vi vid oss för att sen köra till Svedala och hem till mina päron.. ! Fixa med lite saker sen så var det dags att åka på kalas hos min kusin som fyllde år.

Fan de är farligt att vara ett sådant kakmoster som jag är... men gott var det =)
Sen efter det skulle vi in om min moster för att klippa henne som vi lovat .. Så vi var inte hemma förren ca 21.15 igårkväll.


Idag blir det en ganska så lugn dag än så länge... sen vet man ju inte om det ändras..?! kan ju ändras lika snabbt som jag skrev det här.. =) Men men.. Blev sugen på att se en film som jag inte har sett på ett tag nu. så just nu sitter jag och tittar på " Hur man blir av med en kille på 10 dagar " !! Den är så bra.

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0