Onsdag hela dagen..

Jag frågade tessan vad är det för dag idag.. Onsdag hela dagen sa hon haha =)
Skulle försöka vara lite rolig där trodde hon.. !

Denna jäkla förskyldningen och denna hostan jag har åkt på... VÄGRAR försvinna.. jag är såå trött på det nu !
Det är värdelöst.. fan.. men nu är det en vecka till som jag är ledig.. Går på båten och jobbar på tisdag.. jobbar ju hela julen... och då vill jag inte vara sjuk.. ! fan heller! Vill bli frisk nu...
Hoppas tessan kan åka med på båten nu så vi kan köra av i tyskland på måndagen när vi ligger stilla.. så vi kan handla hem en massa till nyår !! Mamma och Pappa skulle ju också ha en hel del !

Nu ska jag fortsätta fixa med mina saker..
Skriver mer sen..

BYE BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0