Jordskalv ?

Det var förmodligen mer än jag som vaknade av det så kallade jordskalvet som var inatt?
Helt sjukt.. Jag vaknade och såg på min syster som låg sidan om mig, tänkte vad hände? Såg att min syster också vaknat och frågade om hon också kände hur hela huset skakade???
Tessan sa: Jo...det gjorde jag !
Sandra Tänkte: Tur, Då är det inte jag som är dum i huvudet och börjar bli knäpp... För det sjuka är är att jag har haft de mest sjukaste drömmarna och kan vakna precis så som jag gjorde. så jag hade egentligen inte blivit förvånad om det hade varit jag som drömt.. !!
Därefter hade jag lite svårt för att somna om... Var så jäkla nervös om det skulle komma ett till eller något??!!

Men men.. Sen ringde Mamma nu imorse och frågade om vi hade känt av det och berättade att det var ett Jordskalv som vi hade varit med om... Stackars pappa som ligger i lastbilen denna veckan.. :( kan inte vara så kul o uppleva ett jordskalv i en lastbil hehe... men men...

Men som mamma sa, det trodde man ju aldrig att vi skulle vara med om..
Då har man varit med om ett Jordskalv iaf =) Inget kul direkt, var ganska så otäckt..

Skriver mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0