gott gott i gottgott!

Nu sitter jag här vid datan igen.. har som sagt fått städat lite idag så det är jätteskönt.. för sen är man knappt hemma på hela helgen..

Idag har jag tagit upp så jag ska laga god middag till mig och min syster =)
Jag ska laga fläskfile med klyftpotatis en kall sås och sallad till det !! Så smarrigt !!
Börjar ju bli hungrig nu när jag tänker på det.. !! haha..

ANnars har det varit en lugn dag idag och ikväll händer det inte så mkt.. ska ju upp tidigt imorgon för att åka till malmö och fixa med lite ärenden... Ska bland annat fixa med lite julkappar och så sen så ska jag och syrran möta upp mamma för att hjälpa henne med lite ärenden.. !! så det blir en dag på stan imorgon =)

Blir eventuellt fest imorgon också men inget bestät till 100 % än så vi får se vad fredagskvällen bjuder på..

Ni får ha en bra torsdagkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0